Älska bloggvärlden

8 Sep

När man har ågren över stora fötter är Peppes kommentarsfält en lisa för själen.
När matinspirationen tryter kan man laga kyckling som kanin, enligt Annikas anvisningar.
När man funderar över för- och nackdelar med familjelivet berättar Linn hur det är.
När tankarna drar åt det negativa puffar Kristina åt ett ljusare håll.
När man längtar Medelhavet bjuder Sara på eskapism.
När kroppen krackelerar bevisar Clara att allt är möjligt.

Och det här är bara en bråkdel av allt godis jag hittar bland favoritbloggarna varje dag. Jag älskar det. Jag älskar bloggvärlden.

7 svar till “Älska bloggvärlden”

  1. Peppe 8 september, 2012 den 14:47 #

    jag älskar din blogg tillbaka. åker du förresten buss till bokmässan i år igen?

    • Esmes mamma 9 september, 2012 den 10:35 #

      Bloggpuss på dig! Nä ingen mässa för mig i år, men väl för tre bra bokbloggar från diverse håll i landet. Lite annat upplägg alltså. Kommer du att vara där?

  2. Clara 9 september, 2012 den 18:46 #

    Tack fina!

  3. Peppe 11 september, 2012 den 21:17 #

    ja! men jag tänkte mellanlanda i Stockholm och sova en natt där. Om du hinner ta en kaffe den 27.9 skulle det vara superroligt! annars tar vi det en annan gång.

  4. Annika 11 september, 2012 den 21:28 #

    Tack! Jag blir alltid så glad när du uppmärksammar mig. Kul att kyckling-kaninen blev så bra!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

