Dag 12 – I min handväska

23 Nov

Jag säger som Kristina. Mina många och fina handväskor hänger numera oanvända till förmån för den praktiska men ack så oromantiska skötväskan från Polarn o Pyret. Och innehållet i den liknar förstås innehållet i de flestas skötväskor. Det vill säga:

Blöjor
Amningskupor
Liten handduk
Tvättlapp i tyg
Tvättservetter
Ombyte till Esme
Plånbok
iPhone
Nycklar
Tuggummi
Åhléns rabattkuponger
Lypsyl
Mynt

Jag har inget myntfack i min så kallade plånbok. Överlag kommer jag inte särskilt bra överens med mynt. Därför har jag en mindre förmögenhet i mynt som jag ibland överväger att släpa till banken. Men dom väger mycket och luktar illa och ja… ibland kan det ju vara bra att ha pengar hemma?

2 svar to “Dag 12 – I min handväska”

  1. Livet runt 30...5 23 november, 2010 den 07:56 #

    Rabattkuponger är en höjdare. Hos mig finns även Lindex om jag måste införskaffa lite nya barnkläder vid behov.

  2. E 23 november, 2010 den 10:46 #

    Lindex har faktiskt överraskande bra barnkläder. Eller kanske bara överraskande för mig som inte haft barn så länge?

Kommentera

