Blod till mjölken

29 Nov

Bästa amningsunderhållningen just nu är ju senaste säsongen av Dexter. Jag som älskade Six Feet Under har haft lite svårt för den uppbiffade versionen av Michael C Hall. Har ändå följt serien med ett halvt öga för att nu, halvvägs genom femte säsongen, bli helt knockad. Det måste vara Julia Stiles förtjänst, för jäklar i min låda vad spännande det är nu när hon blivit hämndgudinna vid Dexters sida.

Missa inte!

3 svar to “Blod till mjölken”

  1. Clara 29 november, 2010 den 12:38 #

    Håller med! Undrar om min förra kommentar postades, med felaktig inloggning? hehe

  2. E 29 november, 2010 den 13:22 #

    Japp, jag blev lite förvånad (men glad) över att Diana hittat hit. Tills jag såg din andra kommentar.

  3. Clara 29 november, 2010 den 23:19 #

    Hehe, puh. Tack för att du tog bort den!

Kommentera

