Curvylicious

2 Feb

Det är ju ett uttjatat faktum att kändismammor hetsbantar och tränar ner sig till size zero cirka en vecka efter att dom fött barn. Därför blir jag lite glad när jag råkar se modellen tillika Matthew McConaughey-frun Camila Alves i morgonens avsnitt av Rachael Ray (som för övrigt är ett nästintill outhärdligt program även för en tv-junkie som mig).

Jag menar, kvinnan har ju kurvor! Byst, armar, höfter. Hon är såklart miljarders gånger vackrare än en vanlig hemmamamma. Men ändå. Hon har kropp, och ser inte ut att skämmas för det. Heja Camila!

För övrigt är det lite roligt att sonen Levi ser exakt ut som en brasiliansk Matthew McConaughey.

2 svar to “Curvylicious”

  1. Livet runt 30...5 2 februari, 2011 den 14:05 #

    Fram för kurvor! Konstigt att alla mina har hamnat i midjepartiet bara.

  2. E 2 februari, 2011 den 23:02 #

    Haha, det tror jag vad jag vill om, fru-28-tums-jeans.

Kommentera

