Imorgon

6 Feb

Imorgon bitti är det jag som tar tuben till Slussen och klipper mig.

Ni anar inte vad jag har sett fram emot detta. Senast jag var hos min frisör var jag så höggravid att hon frågade om det inte var två barn där i magen. Tio timmar efter den kommentaren gick vattnet, så kanske var det inte så konstigt om jag såg sprickfärdig ut.

Men imorgon alltså. Jag är förvisso inte den flitigaste frissakunden i vanliga fall heller, men ni kan tro att det här amningsbarret behöver sig en redig omgång. Känns som jag har tappat halva peruken de senaste månaderna, och det som hänger kvar är torrt, fnasigt och ungefär en meter långt. Men när jag är klar förväntar jag mig att se ut ungefär såhär i håret. Borde kanske gå?

3 svar to “Imorgon”

  1. Annika 7 februari, 2011 den 07:24 #

    Allt går med en bra frisör. Precis allt. Amningabarr eller ej. Ha det riktigt skönt (jag har somnat i stolen hos min frisör ibland, av pur avslappning), och hoppas du blir mycket nöjd!

  2. Livet runt 30...5 7 februari, 2011 den 08:19 #

    Den som ändå hade potentialen till sådana lockar, läs absolut inte jag. Kram K

  3. E 7 februari, 2011 den 09:15 #

    Tack Annika, det var en ljuvlig stund.
    Och Kristina: Katie Holmes har ju väldigt rakt hår av naturen, så allt går nog med hjälp av en duktig stylist…

Kommentera

