Den där sågningstrojkan

14 Feb

Alltså, det börjar kännas som ett självpåtaget och därmed helt onödigt jobb det här. Ska jag verkligen kämpa mig igenom hela tredje Sherlock-avsnittet bara för att kunna skriva ett blogginlägg om varför jag inte gillar det?

Alternativet är att jag gör som min svåger filmrecensenten och snabbspolar mig igenom eländet (oups, det kanske jag inte skulle ha avslöjat?).

Eller, så inser jag att min tid är dyrbarare än så. Sherlock kan någon annan säkert skriva bättre och mer utförligt om ändå.

5 svar to “Den där sågningstrojkan”

  1. Livet runt 30...5 14 februari, 2011 den 11:47 #

    Jag skippade också. Den är så lååååångsam.

  2. L 14 februari, 2011 den 14:35 #

    Ett bra val. Det var svintråkigt. Riktigt svintråkigt.

  3. E 14 februari, 2011 den 16:33 #

    Jag fastnade i soffan med evighetsdiande liten, sä jag såg det med ett halvt öga till sist ändå. Herregud så listigt och trixigt det skulle vara då. Snark.

  4. SivÖ 15 februari, 2011 den 17:53 #

    Jag såg och tyckte om det första avsnittet (ska dock erkänna att jag är svag för Martin Freeman och att det kan ha spelat en viss roll). De två följande finns bandade, men efter dessa sågningar undrar jag om jag alls borde sätta tid på att se dem…

    • E 15 februari, 2011 den 19:09 #

      Jomen testa! Det är ju bara att avbryta om du känner som jag.

Kommentera

