Morsan goes shoppingblogg

24 Feb

Det kanske finns en poäng i att följa Katrin Zytomierska trots allt. Igår tipsade hon nämligen om pågående rea på barnkläder från How to Kiss a Frog. Och herregud vad mycket fint det fanns där då!

Jag är helt torsk på den här typen av romantiska kläder som går just i den färgskalan som jag blir gladast av att se Esme i. Det är faktiskt svårt att låta bli att handla för mycket fint till henne, allra helst som jag vägrar investera i plagg till mig själv så länge jag inte är i riktig form att bära dom. Det blir nåt slags… kompensationskonsumtion, kanske vi kan kalla det?

(Och tycker man om grodkläderna kan jag även tipsa om Nuno&Dodo, dyrt men rackarns vackert!)

2 svar to “Morsan goes shoppingblogg”

  1. Livet runt 30...5 24 februari, 2011 den 14:46 #

    Själv har jag två killar som går i högst omatchade outfits. Men desto mer fylls min garderob på med;-)

  2. E 25 februari, 2011 den 08:31 #

    Så värst omatchade har dom väl inte sett ut att vara, av bildbevisen på bloggen att döma? Jag tror att ni är välklädda hela bunten, jag.

Kommentera

