Kvällens insikt

12 Apr

Läser det här och inser att mina förmodat vilda tonår egentligen var fromma som ett Amish-läger. Gömma stulen sprit under några stenar i Djäkneparken var ju ganska fantasilöst, liksom.

7 svar to “Kvällens insikt”

  1. Linn 12 april, 2011 den 20:13 #

    Voi HJÄLP! Tänk om mina barn gör så där, hjäääääp!

    • E 12 april, 2011 den 21:01 #

      Ja, man skulle ju bli gråhårig på en kvart, faktiskt.

  2. clara 12 april, 2011 den 20:25 #

    Känns mkt bra att ni tycker det var over the top. När jag läste kommentarerna som kom in tänkte jag Hjälp – tonåringar: går det att stoppa. Men ok. Flaska under sten kan väl få gå.

    • E 12 april, 2011 den 21:00 #

      Det ÄR over the top! Men samtidigt är du en av de mest stabila vuxna jag känner, så det ena utesluter uppenbarligen inte det andra.

  3. clara 13 april, 2011 den 09:37 #

    Tur det! Haha, jag har nog haft turen att bli (lite) klokare av alla törnar. Men det betyder inte att jag skulle rekommendera det till någon.

  4. A 13 april, 2011 den 10:47 #

    Lite bus gjorde jag allt, men det här är i en helt annan liga…
    Men faktum är att det låter just Som en Amish-ungdom, under sin Rumspringa. Filmen Devils playground är ett hett tips för den som vill se en bra dokumentär.

    • E 13 april, 2011 den 11:32 #

      Man kan väl säga att jag var Amish-ungen som aldrig kom iväg på Rumspringa.

Kommentera

