Match made in hell

19 Apr

Jag har alltid tyckt att Sean Penn verkar vara en jobbig jävel. Pretentiös med stort ego i liten kropp, det kan aldrig bli bra. Därför gör det mig lite besviken att favoriten Scarlett Johansson blivit ihop med honom sådär huxflux, innan bläcket på skilsmässopapprena från äktenskapet med Ryan Reynolds ens hunnit torka.

Men med det sagt skulle hon i alla fall få spela mig i filmen om mitt liv, det vore perfekt. Vem skulle spela dig?

15 svar to “Match made in hell”

  1. clara 19 april, 2011 den 20:43 #

    Var hon gift med Ryan?! De kanske skiljde sig för att han tackade ja till en svensk Hollywoodrulle..

    • E 19 april, 2011 den 20:53 #

      Jupp, dom hann nog vara gifta i två år i alla fall. Men väldigt hemliga var dom, så inte konstigt om du hade missat det.

      Så, nu vill jag höra vem som ska spela Clara i filmen om Clara? Sanna Bråding kanske??

  2. clara 19 april, 2011 den 22:14 #

    Jag måste nog fundera över det. Jag spelar ju Clara men inte mig själv i min film.

  3. clara 19 april, 2011 den 22:15 #

    Oj vad trött jag är nu! Skrev jag ens det där förra? 23 pressmeddelanden knackade för kl 6.30 idag. Godknorr.

    • E 20 april, 2011 den 08:02 #

      Hoppas du fick välförtjänt sömn!

  4. Anna 20 april, 2011 den 09:43 #

    Av någon anledning tänkte jag på Kirsten Dunst men är inte helt hundra på att jag gillar det…

    • E 20 april, 2011 den 14:18 #

      Tycker man ska välja nån man gillar! Hör av dig om du kommer på nån som känns mer rätt.

  5. Anna 20 april, 2011 den 09:44 #

    Och angående Scarlett, onekligen ett kliv från Ryan till Sean men vad som än gör en lycklig. Eller nått.

    • E 20 april, 2011 den 14:17 #

      Hon har i alla fall inte gått i falla-för-samma-typ-jämt-fällan.

  6. L 21 april, 2011 den 06:43 #

    Jag har ändå alltid tyckt att Sean Penn är lite het så jag kan till viss del förstå henne 🙂

    • E 21 april, 2011 den 10:10 #

      Ja nåt har han ju, men jag tycker att den där hetsigheten inte klär en medelålders gubbe lika väl som den (eventuellt) klädde en yngre man.

  7. L 21 april, 2011 den 06:45 #

    Och just det. Jag väljer Sarah Jessica Parker. För hennes stora krull (såsom mitt svinto aldrig kan bli) och för den där pälsen hon har i SATC.

    • E 21 april, 2011 den 10:07 #

      SJP är ju perfekt, liten och cool precis som du!

  8. A 21 april, 2011 den 17:05 #

    Jag tror jag skulle välja Natalie Portman! Hon passar i både långt hår och rakat och allt där i mellan 🙂

    • E 22 april, 2011 den 06:04 #

      Perfekt!

Kommentera

