Lågtryck

4 Maj

Det känns deppigt att säsong 15 av The Bachelor är slut. Jag visste ju hela tiden att Brad skulle välja Emily och att deras relationsstatus numera är högst oklar, men ändå. Det var nånting med hans sydstatsartighet, spelad eller inte, som fångade mig. Och nu är sagan snipp snapp slut.

Helst av allt vill jag bara krypa upp i soffan med Esme mot mitt bröst och se ytterligare hundra avsnitt av Brads dejtande. Men det går ju inte. Och när jag nu har despogooglat mig mätt på all fakta om exakt hur dåligt det går för de unga tu, så får jag väl lov att lyfta blicken något och se vad annat tv-tablån har att erbjuda.

Och, minsann. säsong 10 av The Bachelor börjar idag. Den nya ungkarln är tydligen både officer och gentleman och ser ut såhär.

2 svar to “Lågtryck”

  1. Livet runt 30...5 4 maj, 2011 den 09:12 #

    Heja! Då behöver jag inte oroa mig för att du får det långtråkigt om dagarna 😉

    • E 4 maj, 2011 den 09:29 #

      Just så. Vad är väl Madrid jämfört med The Bachelor?

Kommentera

