Reklampaus

19 Maj

Nu tänker jag göra reklam. Och det gör jag inte med någon som helst personlig vinning. Utan bara för att. 

Det finns en ny nätshop för alla som gillar snygga märkeskläder. Den heter meinto.se. Gå dit och kolla. Jag köpte en finfin klänning i veckan, som levererades på en (1) dag. Utan överdrift.

Så, det var alles.

4 svar to “Reklampaus”

  1. Livet runt 30...5 20 maj, 2011 den 18:18 #

    Kanske jag också borde klicka hem något. Det var länge sedan nu. Ända sedan mattan som levererades igår.

    • E 21 maj, 2011 den 04:45 #

      Då är det ju hög tid..!

  2. E 21 maj, 2011 den 20:21 #

    Nej, usch. Sådana där länkar gillar jag inte. Alldeles för farliga! 🙂 Men de levererar säkert inte till Finland.

    • Esmes mamma 22 maj, 2011 den 05:48 #

      Säkert inte. Vi bestämmer att det är så!

Kommentera

