Brad is back!

21 Maj

Heja elvan! Kronologin är ju helt åt helskotta men vad gör det, nu sänds Brad Womacks första Bachelor-säsong. Åh vad det ska bli roligt efter att jag mest av pliktkänsla genomlidit tio avsnitt med fullkomligt humorlösa mesproppen Andy.

Kolla skjortan! Flinet! Den röda bakgrunden! Bättre än såhär blir det ju bara inte.

5 svar to “Brad is back!”

  1. Livet runt 30...5 21 maj, 2011 den 06:56 #

    Jag tycker att det är så kul att du tittar på Bachelor, det ger en sådan annan bild av dig än av den litteratur du läser. Positivt och intressant menat.

    • E 21 maj, 2011 den 07:33 #

      Jag gillar högt och lågt, helt enkelt.

  2. Anna 23 maj, 2011 den 06:52 #

    Och med första menar du att det finns en till??

    • E 23 maj, 2011 den 06:58 #

      Jupp! Först var han med i säsong 11, som alltså sänds på svenska TV11 just nu. Sen kom han tillbaka till den allra senaste säsongen, säsong 15, som jag såg för ett tag sedan. Det finns en speciell anledning till att han fick vara med i två omgångar med tre års mellanrum, men orsaken kanske jag inte ska avslöja om du är intresserad?

      • Anna 23 maj, 2011 den 14:45 #

        Nej avslöja inte. Jag måste se!

Kommentera

