Vad var det jag sa!

12 Jun

Hon bekräftade det snabbare och är helt klart längre gången än jag trott, men i övrigt var det ju som jag tänkte. Min vän Sara är gravid! Hurra hurra!

6 svar to “Vad var det jag sa!”

  1. sara 13 juni, 2011 den 05:20 #

    Haha, och hade inte en tanke pâ att det var mig du menade… Jag har ju inte varit hemlig, snarare ovetande. Men du är smartare än jag, nu ser jag ju att det fanns tecken!
    Hoppas att vi ses under âret, fina du!

    • Esmes mamma 14 juni, 2011 den 18:44 #

      Säg till om du är på väg till Sverige nåt innan magen sätter stopp för resande!

  2. Livet runt 30...5 13 juni, 2011 den 08:46 #

    Vilken intuition! Kan du se om min mage enbart innehåller choklad eller om det finns något annat dolt 😉

    • Esmes mamma 14 juni, 2011 den 18:45 #

      Hahaha. Du har ju också presenterat suspekta symptom, men du har ju hävdat att det räcker bra med två….

  3. Annika 13 juni, 2011 den 20:59 #

    Och jag, som läser Saras blogg och borde veta en hel del om hur det är att vara gravid, jag tänkte tanken någon gång tidigt i våras, men då avfärdade ju Sara själv det hela (vill jag minnas?)…helt otroligt :-)!

    • Esmes mamma 14 juni, 2011 den 18:46 #

      Helt otroligt verkligen! Verkligheten överträffar dikten.

Lämna en kommentar