Så ledsen

8 Aug

På fredag fyller finaste Esme ett år och jag har hur länge som helst sett fram emot att ha ett litet kalas för henne. Med betoning på litet, eftersom min familj bor så långt bort och min man strängt taget bara har en mamma och en syster. Men mina föräldrar hade i alla fall lovat att ta sig hit så att dom allra närmaste skulle äta tårta tillsammans.

Av det blir nu inget. Mina föräldrar meddelade ikväll att dom är för sjuka och för trötta för att göra resan. Och jag är så barnsligt ledsen för att ingen från min sida av familjen kommer att vara här när min flicka fyller år.

Det suger att ha gamla föräldrar, det gör verkligen det.

3 svar to “Så ledsen”

  1. Livet runt 30...5 9 augusti, 2011 den 08:27 #

    Du, en jättekram från mig! Man är alltid barn till sina föräldrar och vill ha dem med på viktiga dagar.

    • E 9 augusti, 2011 den 09:46 #

      Så är det. Kram!

  2. A 10 augusti, 2011 den 13:22 #

    Fina vännen, förstår att du är ledsen. En stor kram från mig med!

Kommentera

