Kändisbästisen

24 Aug

Tre av mina senaste kollegor har bästisar som även är kändisar. Den vägen har jag fått lite insideinfo om sångerskor, programledare och fotomodeller, vilket varit väldigt spännande för lantisen i mig.

För det är lite the story of my life, att jag endast känner folk som känner folk. Själv har jag inte ett enda telefonnummer i min iPhone som går till någon som alla vet vem det är. Däremot känner jag exempelvis:

– Hon som är bästis med Viktoria Tolstoy
– Hon vars bror nästan blev prins Daniel
– Han vars pappa är Max von Sydow
– Hon som lever med Håkan Hellström

För större än så är förstås inte Stockholm, än att även den mesigaste hemmaråttan bara är ett stenkast ifrån några riktiga A-listemänniskor.

(Dessutom råkar hemmaråttan i fråga ha otroligt fina okända bästisar, så egentligen går det ju ingen nöd på henne alls.)

2 svar to “Kändisbästisen”

  1. Situationsdiktaren 24 augusti, 2011 den 14:29 #

    Men då har vi en gemensam bekant! Om inte almost to be Daniel har fler syrror.

    • E 24 augusti, 2011 den 16:05 #

      Tror att det bara är en? Stockholm är litet, som sagt!

Kommentera

