Och ni då!

28 Aug

Jag är så glad att hela 17 stycken av er kära läsare har tagit sig tid att svara på mina frågor! Heja er, vad roligt att få veta lite om er och vad ni tycker.

Kort sammanfattning: Den genomsnittlige läsaren är knappt 33 år, har en egen blogg, har läst mig mellan ett halvår och några år (det fanns ju en blogg innan denna) och har inte träffat mig i verkliga livet. Förvånansvärt många av er gillar mina texter om Esme – förvånansvärt eftersom det är det mest inåtvända och distanslösa jag tycker mig producera – men det finns också dom som önskar sig fler inlägg om föräldraskap, mode, tv-serier, mina släktingar, arbetsliv, kultur och bilder.

Det ska bli mig ett sant nöje att försöka fylla på med inlägg kring dessa ämnen. Fast jag måste redan nu förvarna om att jag inte har läst en hel bok sen jag fick Esme, att jag inte längre hinner se så mycket på tv som jag kunde under ledigheten, och att jag sannolikt inte kommer att börja publicera en massa smaskiga bilder på oss.

Men i alla fall. Jag gör vad jag kan, så hojtar ni till om det börjar barka iväg åt helt fel håll, eller hur?

Kommentera

