”Nu behöver vi plats för nästa sällskap!”

8 Sep

Jag kanske hellre tar några inövade trevlighetsfraser för mycket ändå, än blir avhyst från mitt lunchbord tjugo minuter efter att jag satt mig där.

Maten på Indian Stories är god, men idén med att köra snabbmatshets med Östermalmspriser är tveksam. Än så länge är det kö ut på gatan varje tolvslag, men jag anar att de välbemedlade så småningom kommer att tröttna på exotiken i att bli hunsade och runtskuffade av ett gäng rappa servitörer.

Eller, så är det bara oemotståndligt att få lite smisk på kostymrumpan lagom till lunch. Vad vet jag. För mig räcker det bra att ha en ettåring som kör med mig, övrig tid kan jag gott tänka mig att bli lite bortskämd.

2 svar to “”Nu behöver vi plats för nästa sällskap!””

  1. Livet runt 30...5 9 september, 2011 den 08:59 #

    Note to self – den restaurangen skippar jag alltså i helgen.

    • Esmes mamma 9 september, 2011 den 09:45 #

      Kanske är hur lugnt som helst på helgerna? Eller, kanske inte.

Kommentera

