Killar i rosa

10 Okt

En trevlig fördel med att klä en pojke i rosa är att han lär sig att det är en vacker färg. Så tänker i alla fall jag när jag ser min man i den absolut mysigaste, snyggaste, mest åtråframkallande tröja han äger: en rosa långärmad t-shirt med tunna, tunna gröna ränder.

Med jämna mellanrum dyker det upp kvinnor som hävdar att skäggstubb, svettlukt och en bestämd smäll på rumpan (eller käften)  är det som krävs för att man ska tända på en man på riktigt. Count me out, säger jag! Länge leve mjukismannen, för mig finns det inget sexigare.

2 svar to “Killar i rosa”

  1. Livet runt 30...5 10 oktober, 2011 den 10:53 #

    Oj, vad säger man?! Länge leve den rosa mannen, säger hon som inte fick några tjejer och därför stylar sina killar i rosa så fort hon kan.

  2. Lisa 10 oktober, 2011 den 14:42 #

    Vet få som klär så bra i pasteller som martin!

Kommentera

