Birthday Bikram – revanschen

16 Okt

Jag trodde att jag skulle hata mig själv för att jag gick ner i den där bikramkällaren igen. I stället hade plötsligt en timme gått och jag hade fortfarande krafter kvar till nästföljande halvtimme av omöjliga positioner.

Missförstå mig rätt.

Det är asjobbigt. Men, igår var det inte asjobbigt som i tortyr, utan mer asjobbigt som i jaha, hade jag en muskel där också som det gick att tänja på ett sätt ingen frisk människa någonsin skulle komma på att testa?

Idag har jag följaktligen ont på alla möjliga konstiga ställen, men jag är också sådär ljuvligt mjuk i korsryggen som jag aldrig annars blir. Så man kan väl säga att det står 1-1 mellan Bikram och Esmes mamma. Ska bli spännande att se vad resultatet är efter nästa omgång.

2 svar to “Birthday Bikram – revanschen”

  1. Livet runt 30...5 17 oktober, 2011 den 05:53 #

    Heja dig!

    • Esmes mamma 17 oktober, 2011 den 14:37 #

      Tack! Mina lår lär tacka mig. Eller jag dom. Det här behövs, med andra ord.

Kommentera

