Finkulturbloggen

17 Okt

Framöver tänkte jag matcha mina röda läppar med både teater- och museibesök. Det fick jag nämligen i födelsedagspresent. Dessutom såg jag nästan hela gårdagens Babel och är nu redigt sugen på att läsa Kerstin Ekmans nya roman, Grand final i skojarbranschen.

(Och om någon till äventyrs känner sig lite oroad över min seriositet så kan jag tillägga att jag igår klämde både US Weekly och Veckans NU, som också ingick i presenten. Ömsom vin, ömsom vatten, det är min melodi det.)

2 svar to “Finkulturbloggen”

  1. Annika 17 oktober, 2011 den 16:07 #

    Helt rätt tänkt! Man ska vara bred. Högt och lågt, helt enkelt! Roligare så. Eller, som jag brukar säga – allt från Karamellkungen till Vahlrona (eller hur det nu stavas?)!

Kommentera

