Fredagsfest

4 Nov

Och om ni undrar hur jag firar höstens enda halvdag-före-röd dag så gissade ni rätt. Rödvin och karlsbaderbulle. Och gullunge som somnade prick 20:15, inte något vi varit bortskämda med här på sistone inte. Tjo flöjt!

Nu ska jag bara försöka hålla rödvinskonsumtionen på sådan nivå att jag också förmår att sätta ihop det där inlägget om Dirty Dancing som jag gått och grunnat på i några dagar nu. Jag vet att ni längtar. (Eller så projicerar jag bara.)

4 svar to “Fredagsfest”

  1. clara 4 november, 2011 den 20:09 #

    Apropå Dirty dancing måste du se Crazy, stupid love. Som är småkul men också smådum. Helt klart roligare än hajpade Bridesmaids tycker jag. Med en liten Dirty dancing-episod dårå.

  2. Livet runt 30...5 5 november, 2011 den 12:48 #

    Lördagstung i huvudet 🙂

Kommentera

