Kul att nån annan är kul, då. Eller inte.

6 Nov

Trillar över en såndär rolig blogg. Eller åtminstone en blogg som väldigt hårt försöker vara rolig. Först funderar jag över om jag blir provocerad för att jag själv gärna skulle vara roligare än jag förmår. Eller om det snarare är det att väldigt få är så genuint roliga att det håller en hel blogg igenom. Sen tänker jag att det nog är lite bådeoch.

Annars kan jag verkligen gilla nischade bloggar, som håller sig till sitt område och gör det väldigt bra. Att jag inte lyckas med den saken kan väl alla som har läst fler än två av mina inlägg, skriva under på. Ändå har jag alltid trott att jag är en sån som gör lite men bra, hellre än mycket och halvdant. Men fan vet vad som är sant när det kommer till kritan, egentligen.

Kommentera

