Det hemska

23 Nov

Esme var i sin pappas famn i måndags kväll när han snubblade illa och föll på golvet. Efter vändor till både Astrid Lindgrens och vår husläkare ska vi nu tillbaka till Astrid Lindgrens, det är något med den lilla höften som inte är bra.

Det finns inget värre än när ens älskade lilla har ont och man är osäker på vad som ska hända härnäst. Och samtidigt dundrar jobbprojekten på som om ingenting hänt. Ibland är livet mer svårmanövrerat än annars, det är allt jag kan säga.

11 svar to “Det hemska”

  1. sara 23 november, 2011 den 11:02 #

    Usch! Det är hemskt, men det är nâgot ALLA föräldrar ställs inför. Hoppas att allt ordnar sig!
    KRAMAR

  2. Annika 23 november, 2011 den 11:56 #

    Stackar lilla Esma – och stackars Esmes pappa. Jag har själv ramlat med barn i famnen. Man mår inte särskilt bra efteråt.

    • Esmes mamma 23 november, 2011 den 15:48 #

      Nej, det är inte roligt att känna sig skyldig till något sådant, även om det förstås är helt obefogat. En olycka kan ju hända vem som helst, när som helst.

  3. Lina 23 november, 2011 den 13:01 #

    Åh nej! Stackars er allihop, kan inte ens tänka mig hur det är. Hoppas hoppas det inte är allvarligt! Önskar jag kunde skicka lite styrka, som du lyckas göra till mig. Tänker på er! Kram.

    • Esmes mamma 23 november, 2011 den 15:51 #

      Tack för all omtanke, den kändes nog hela vägen till Solna!

  4. Jonna 23 november, 2011 den 14:07 #

    Misstolka mig rätt, men jag tycker nästan mer synd om pappan. Hoppas allt löser sig till det bästa!

    • Esmes mamma 23 november, 2011 den 15:52 #

      Jag fattar vad du menar. Det har varit synd om pappan, helt klart. Men allt löser sig!

  5. Malin 24 november, 2011 den 02:51 #

    Usch, vad läbbigt! Skönt att ni fått höra att det inte är någon fara. Kram!

  6. Hanna 25 november, 2011 den 21:58 #

    Läser ikapp min rss och har hunnit se att hon verkar ok men aj vad läskigt. Stackars pappa, Esme och dig.

Kommentera

