En sockerbagare

27 Nov

För övrigt tänkte jag nu borsta gruset ur ögonen och mot alla odds sjösätta alteregot Underbara E. Ska nämligen baka Annikas saffranssnurror tillsammans med Esme. Men jag lovar att varken fota eller skriva om äventyret.

(Om det inte blir helt överdjävulskt lyckat då, då kanske jag liksom bara måste få poängtera det. Dock inte iförd något 50-talshärligt, så mycket kan jag lova.)

2 svar to “En sockerbagare”

  1. Annika 27 november, 2011 den 18:54 #

    Åh! De där saffranssnurrorna blev vansinnigt bra, minns jag. Ska försöka överträffa dem i år, men det känns svårt. Kul att du bakar dem – hoppas du blir nöjd!

    • Esmes mamma 27 november, 2011 den 20:04 #

      Ojojoj, vad goda dom är! Fula (men det är ju inte receptets fel…) men riktigt, riktigt smarriga. Mums, vad jag ska bli tjock på dom här!

Kommentera

