Förvirringen

4 Dec

Alltså jag har ju aldrig ägt ett par Hush Puppies. Så det är ju kul att jag påstod att jag hade såna på fötterna i fredags.

Det jag egentligen bar var mina underbara, mjuka, gosiga Clarks. Fodrade mockadoningar med skaft. Så mjuka att det nästan känns som att man går barfota, fast på ett bra sätt.

Inga Hush Puppies för mig, alltså.

Däremot är det ett patenterat stresstecken, när jag börjar döpa om människor och ting utan att ha en aning om att jag gör det. Skämmigt när det sker i arbetet. Ganska ofarligt när det händer på bloggen.

Vad slår tilt i era skallar, när det snurrar lite för mycket och lite för fort?

2 svar to “Förvirringen”

  1. Livet runt 30...5 5 december, 2011 den 07:13 #

    Ingenting slår till, tilt snarare, blackout. Lite gråt och en enorm trötthet. Ungefär som nu.

    • Esmes mamma 5 december, 2011 den 15:44 #

      Gråter gör jag också, men sammanblandningarna kommer i de där lägena när det inte finns utrymme att gråta. Man bara gör och springer på och då börjar hjärnan koppla fel på de mest oväntade sätt.

      Kram till dig.

Kommentera

