OK då, OC

8 Dec

Trots att jag glor så mycket på tv tar det mig ibland oförsvarligt lång tid att börja uppskatta en hajpad serie. Klassiska exempel är Vänner som jag upptäckte ett par år efter att det lagts ner, och Seinfeld som jag störtvägrade tills jag råkade gifta mig med en Seinfeldkännare av rang.

Idag var det dags för OC. Jag har sett något avsnitt här och där och mest tyckt att det varit tonårstramsigt, tror till och med jag har jämfört det med tokpekoral som One Tree Hill.

Men Femman har precis börjat sända OC från början, och det är ju väldigt underhållande och medryckande måste jag säga. Jag går till och med igång på glöden mellan Ryan och Marissa, även om jag vet att det kommer att skita sig ungefär hundra vändor om innan Marissa till sist går och dör.

Men, en invändning har jag kvar. Och det är det här med Seth. Skulle den killen verkligen föreställa en person med nåt slags töntstatus? Kom igen, riktiga nördar är aldrig sådär vackra och välklädda. Det finns inte. Icke.

3 svar to “OK då, OC”

  1. Clara 8 december, 2011 den 22:25 #

    Det är hans röst.

  2. Livet runt 30...5 9 december, 2011 den 07:54 #

    Mmmm, Seth. Mmmm, så söt.

Kommentera

