Knarkkemi

12 Dec

Glöm förresten Homeland. Det svajade till ordentligt i avsnitt tre. Därför satsar vi i stället vår mesta tv-tid på andra säsongen av Breaking Bad. Våldsamt, läskigt (tycker i alla fall lättskrämda jag) och roligt. Brutalt, liksom.

Inget för den kräsmagade eller finkänslige, men väl för den som gillar Weeds och förstår cancerångest.

5 svar to “Knarkkemi”

  1. Lisa 12 december, 2011 den 17:24 #

    Vill i min tur tipsa om den engelska trädgårdsklassikern som går på SVT på fredagar. Tror den heter engelska trädgårdar. Vackra miljöer och lättsmält intrig.

  2. Livet runt 30...5 13 december, 2011 den 08:18 #

    Otroligt hur ni hinner se på tv, hinner ingenting i mitt liv – inte läsa, inte se film, tv, eller knappt ens vara. Men engelska trädgårdar jag jag hunnit med – och gillar.

    • Esmes mamma 13 december, 2011 den 09:02 #

      Men vi har endast hälften så många barn som ni.

      Får kolla in de engelska trädgårdarna!

  3. L 15 december, 2011 den 10:45 #

    Breaking Bad är min bästa serie just nu. Jag är inne på säsong tre och tycker att det är riktigt bra trots att huvudpersonen ganska ofta retar mig som sjutton…

    • Esmes mamma 15 december, 2011 den 20:25 #

      Åh, låter som att jag har mycket bra BB framför mig. Kul!

Kommentera

