Julkalendern lucka 8. Berätta om ett av dina favoritplagg

17 Dec

Just idag har jag på mig en Jenny Hellström-kjol som bara blir bättre med åren. Den är i grå denim med en liksom puffig och påsig silhuett, som kändes trendig när jag köpte den 2003, men funkar lika bra åtta år senare.

Framför allt har kvaliteten inte försämrats ett uns av att jag slitit på den i tvättmaskiner och torkskåp utan pardon. Dessutom är kjolen bekväm och har en edge som gör att jag alltid känner mig motsatsen till tantig när jag bär den.

Det är verkligen synd att inte Jenny Hellström designar kläder längre.

Ett svar to “Julkalendern lucka 8. Berätta om ett av dina favoritplagg”

  1. Lina 17 december, 2011 den 18:34 #

    Jag håller med! Gillade Jenny Hellström, även fast jag inte har något plagg från henne, tyvärr.

Kommentera

