Hej hets, så möts vi igen

4 Jan

Två bra saker hände igår: Jag träffade en inspirerande kvinna och Esme och jag skrattade så vi tjöt när vi lekte på kvällskvisten.

Idag kommer det hända minst två bra saker också: Min kollega går upp i arbetstid och på kvällen ska vi åka till Esmes farmor i fyra dagar.

I övrigt är det kort sagt slitigt. Jag längtar sömn och förutsägbara, regelbundna arbetstider.

4 svar to “Hej hets, så möts vi igen”

  1. Lina 4 januari, 2012 den 10:35 #

    Åh, det låter inte alls roligt med hets och slit. Hoppas verkligen att det blir bättre!

    • Esmes mamma 5 januari, 2012 den 09:02 #

      Tack, det hoppas jag också. Det här med att man ska vara konstant tillgänglig och halv- eller heljobba mest hela tiden passar inte mig. Får lite panik i bröstet av det faktiskt.

  2. Livet runt 30...5 4 januari, 2012 den 17:54 #

    Och då har du ännu inte drabbats av den ångestframkallande vab:en! Njut medan du kan 🙂 Fast kram och många tankar, stress är aldrig kul.

    • Esmes mamma 5 januari, 2012 den 09:06 #

      Nä stress är inte kul även om det såklart finns större problem och dom som har det mycket jobbigare än jag.

Kommentera

