Gröngretan är min

6 Jan

Ett halvår senare är en sån här på väg hem till mig. Och till halva priset, om någon undrar. Skynda fynda!

4 svar to “Gröngretan är min”

  1. Lina 6 januari, 2012 den 20:07 #

    Så fin!!

    • Esmes mamma 7 januari, 2012 den 11:56 #

      Visst är den! Håll tummarna för att den är fin på mig också.

  2. Gunnel 7 januari, 2012 den 07:53 #

    Bra val. Jag själv slog till på en mörklila Hanna men velade länge mellan den och ”din” modell.

    • Esmes mamma 7 januari, 2012 den 11:58 #

      Jag funderade också på lila, men har så mycket i den kulören att grönt kändes piggare. Och så tycker jag den här modellen verkar vara lite längre, vilket jag föreställer mig blir bra på mig. Fast om den är så underbar som jag hoppas lär jag överväga en lila Greta också, kanske i annan modell.

Kommentera

