Julkalendern, lucka 18. Berätta om en plats du vill besöka innan du dör

7 Jan

För några år sedan gjorde jag ett försök att turista i Jordanien. Jag hann inte så mycket mer än till hotellrummet i Amman innan min man började kräkas. Sen gjorde jag detsamma. Sen flög jag hem igen.

Och det var den resan, precis som om det inte hade funnits en helt fantastisk planering med femstjärnigt hotell vid Döda Havet och utflykt till Petra och så vidare.

Så där har jag en del att ta igen. Funderade faktiskt bara för någon timme sedan på hur gammal Esme borde hinna bli innan vi kan försöka göra om och göra rätt. Tio? Tolv? Eller räcker det med sju?

Kommentera

