Rea rea

22 Jan

För övrigt är jag sjukt nöjd med det här reafyndet, som jag inte skulle ha gjort om inte Esme tvingat ut mig idag. Det som inte syns på bilden är att tyget har en underbar lyster och att färgen drar lite mer åt det nougatbruna hållet än mot grått. I butiken påstods det att det är en nyans som passar mig synnerligen väl, och även om man inte ska lyssna för mycket på försäljarberöm så är jag nog böjd att hålla med.

Klänningen finns även i en fantastisk röd nyans, men det börjar bli ont om storlekar så jag rekommenderar att kolla i fler än en Noa Noa-butik om ni är sugna.

4 svar to “Rea rea”

  1. Lina 22 januari, 2012 den 21:19 #

    Jättefin! Värsta kapet ju. Kanske skulle ta och kika in i närmsta NoaNoa-butik…

    • Esmes mamma 23 januari, 2012 den 19:43 #

      Ja den är verkligen jätteschysst. Kika på, hoppas du hittar rätt storlek och i så fall gillar!

  2. Livet runt 30...5 23 januari, 2012 den 06:28 #

    Jättefin! Själv köper jag ofta accessoarer därifrån, lite annorlunda saker som piffar upp den enklaste outfit. Som min ”paljettbrynja” som jag har på mig idag.

    • Esmes mamma 23 januari, 2012 den 19:44 #

      Ja jag tycker dom har mycket fint, även om inte hela volangkonceptet tilltalar mig. Men man kan plocka russinen ur kakan!

Kommentera

