Frisyren

28 Feb

Eftersom det inte kom ett enda tips på skicklig barnfrisör i Stockholmsområdet har vi landat i den här lösningen.

Jag tycker att det är sjukt rörande att se den där lilla nackgropen, och är lite tagen av att vi redan är i hästsvansåldern.

10 svar to “Frisyren”

  1. Lina 28 februari, 2012 den 12:35 #

    Men så sött!

    Jag tror att vi kommer vara i hästsvansåldern snart också, Äpplet sportar ungefär samma typ av frisyr som Esme! Lite hår fram men betydligt mer bak.

    • Esmes mamma 28 februari, 2012 den 12:49 #

      Ja jag tycker att det är lite rart… Jag har klippt lugg på Esme, det tycker jag är så fint på småflickor (större också, men inte med mitt ostyriga hår, tyvärr).

  2. Situationsdiktaren 28 februari, 2012 den 12:43 #

    Fint! Men hur lyckas du få den att hållas kvar? Min lillis drar bort alla strontar vartefter jag sätter dit dem.

    • Esmes mamma 28 februari, 2012 den 12:50 #

      Hon har faktiskt inte rört den, kanske tycker hon att det är lite skönt att få bort håret i nacken?

  3. Clara 28 februari, 2012 den 12:53 #

    Men du! På Torsgatan mittemot Apoteket där uppe ligger en polares salong, Magica De Sax. Hon har själv småbarn och är duktig. Bella. Det är hennes salong.

    • Esmes mamma 28 februari, 2012 den 13:13 #

      Åh, jag tror att vi har gemensamma bekanta, det är nån annan jag känner som känner den frisören (minns dock inte vem just nu). Kanske vore smart att testa henne då? Tack för tipso, Claro!

  4. Livet runt 30...5 29 februari, 2012 den 06:55 #

    Vilken liten sötis! Jag som bara sett ursprungsbilden från någon av de första dagarna, vad stor hon har blivit.

    • Esmes mamma 29 februari, 2012 den 11:32 #

      Ja herregud vad det har hänt saker sen dess. Tittade faktiskt på nyfödingsbilderna häromkvällen, man glömmer så fort.

  5. E 29 februari, 2012 den 19:45 #

    Men oj, vilken hårfager liten tös du har! Sött!

    • Esmes mamma 29 februari, 2012 den 21:11 #

      Jo vi är ett hårigt släkte, kan man väl säga. 🙂

Kommentera

