Hjälp?

4 Maj

Nån som förstår varför bloggen ser så muppig ut just nu? Jag skulle bara byta bakgrund (vilket jag gjort sisådär hundra gånger tidigare) och plötsligt är det mesta kaiko. Hela sidomenyn längst ner och skvalpar, om man scrollar i en evighet. Inläggen hänger  ihop som en enda lång vit mask, i stället för att vara snyggt åtskilda som jag vill ha dom. Går liksom inte att bläddra heller längre, trots att det är inställt för att visa max tio inlägg per sida. Vad gör man?

5 svar to “Hjälp?”

  1. Samtal med Gud 5 maj, 2012 den 10:03 #

    Kan inte hjälpa. Men bakgrunden var väldigt fin och vårlik.

    • Esmes mamma 5 maj, 2012 den 11:29 #

      Tack, det tycker jag med. Nu vill jag bara få det att se rätt ut med sidomenyn också.

  2. Lisa 5 maj, 2012 den 10:03 #

    Varifrån kommer tapeten? Svinsnygg!

    • Esmes mamma 5 maj, 2012 den 11:28 #

      Det är William Morris, tror mönstret heter Jasmine. Visst är det fint! Och nu när jag är inne och kommenterar ser det ju ut som det ska, med sidomenyn och allt. Men varför är då förstasidan fortfarande knasig? Irriterande!

  3. Esmes mamma 5 maj, 2012 den 11:34 #

    Hå, jag fixade det alldeles själv! Det var en insmugen felkodning i föregående inlägg som orsakade hela problemet. Farligt det där med att kopiera innehåll från andras bloggar. 🙂

Kommentera

