Jag kommer att dö gullighetsdöden

10 Jun

På torsdag är det sommarfest på Esmes dagis. Alla ska uppträda, även minstingarna, som enligt uppgift har övat in två sånger under våren. Något säger mig att den ena av dom kommer att vara Bä bä vita lamm. Och herregud, jag kommer att gå i bitar om hon verkligen klarar av att stå där framme och uppträda för oss. Hon föddes ju för typ fem minuter sen?

3 svar to “Jag kommer att dö gullighetsdöden”

  1. Lina 10 juni, 2012 den 11:49 #

    Hihi, jag förstår precis vad du menar! Kommer också dö en smula när det vankas luciatåg och diverse annat nu när hon ska börja förskolan.

  2. Fifi 11 juni, 2012 den 20:44 #

    Åh, jag fatar inte hur jag ska kunna gå på såna där grejer framöver, jag kommer att storböla ju!

  3. Samtal med Gud 13 juni, 2012 den 10:47 #

    Vad söt hon är, den lilla fina!

Kommentera

