Läs!

7 Aug

Martina Lowdens text i dagens DN är så rolig och välformulerad att det inte spelar någon roll om man ens är intresserad av boken hon recenserar (vilket jag i och för sig är), det är superunderhållande och insiktsfullt ändå.

Jag känner för att omgående rota reda på allt hon någonsin har producerat och njutläsa mig igenom det. Och samtidigt försöka bortse från det faktum att med fullblodsproffs som Martina Lowden, behövs ju inte halvdana amatörer som jag. Fast för nu är det nog ändå tack och hej från mig, måste begrunda mina begränsningar i ett par timmar i alla fall.

3 svar to “Läs!”

  1. Lina 7 augusti, 2012 den 11:59 #

    Jag har läst, skitbra!

  2. Peppe 7 augusti, 2012 den 12:18 #

    Great minds och så vidare. var det sista jag läste innan jag surfade hit.

  3. Samtal med Gud 8 augusti, 2012 den 07:45 #

    Du, du är ju fantastisk. Jag är ju här och läser nästintill varje dag. Boosta dig med det istället. Stora kramar❤

Kommentera

