Dag 3: 10 favoritserier

24 Okt

Now we’re talking.

  1. Mad Men
  2. The Wire
  3. Six Feet Under
  4. Breaking Bad
  5. The Sopranos
  6. 30 Rock
  7. The Office (UK)
  8. Seinfeld
  9. The West Wing
  10. Louie 

8 svar to “Dag 3: 10 favoritserier”

  1. Lisa 24 oktober, 2012 den 14:00 #

    This life borde platsa på denna lista på min lista är den tvåa efter the Office (UK).

    • Esmes mamma 24 oktober, 2012 den 14:44 #

      Tror inte jag har sett This Life. Hur ser resten av din lista ut?

  2. Lisa 24 oktober, 2012 den 16:13 #

    Ok utan närmare eftertanke.

    3. Seinfeld
    4. Spin CIty
    5 Stolthet och fördom (den med Colin Firth)
    6. Southpark
    7Ali G första säsongen.
    8 Downton Abbey
    9Sex and the city
    10 Mitt så kallade liv

    • Esmes mamma 25 oktober, 2012 den 10:18 #

      Grymt ju. Jag skulle nog kunna ha Stolthet och fördom och SATC som bubblare på min lista. Mitt så kallade liv har jag sett för sporadiskt och har för vaga minnen av. Men jag vet ju att det ska vara väldans fint.

  3. Samtal med Gud 25 oktober, 2012 den 08:49 #

    Gud….jag är gammal…eller så är jag totalt världsfrånvänd. Jag har inte hunnit med en enda, vad gör jag med min tid??!

    • Esmes mamma 25 oktober, 2012 den 09:33 #

      Äh, jag vet inte om det är så piggt att glo på tv hela kvällarna heller? Plus: jag åker till Ikea max en gång i kvartalet och har hemmet feng shui glömde.

      • Samtal med Gud 25 oktober, 2012 den 10:03 #

        E: var glad för det – det blir dyrt att hänga på Ikea och möbla om stup i kvarten:-) Kram

        • Esmes mamma 25 oktober, 2012 den 10:17 #

          Inget ont som inte har något gott med sig! Kram

Kommentera

