Dag 4: 10 konstigaste raggningsreplikerna jag hört

25 Okt

Alltså, nu ska man ju veta att jag levt nästan hela mitt vuxna liv i monogama relationer. Jag är heller inte typen som det raggas på sådär galet ofta. Men något ska vi väl ändå kunna skramla fram ur gömmorna.

  1. ”Min nya tjej är ungefär i din ålder, hon är bara 35.”
    Sagt av 50-årig farbror när jag var 22.
  2. ”Du har inte sådär stor rumpa som de flesta svenskor har.”
    Sagt av fransman för drygt tio år, åtta kilo, två skrivbordsjobb och ett barn sedan.
  3. ”Philip säger att du är tråkig, men jag tror bara att du är blyg. Kan du inte ge mig ett par av dina trosor?”
    Sagt av Philips bästa kompis under den heta språkresesommaren 1994. Typ en dag efter att Philip dumpat mig.
  4. ”Du påminner om mitt ex som jag saknar så mycket.”
    Sagt av finnig kille i högstadieklassen över min.
  5. ”Du har ju skaplig musiksmak för att bara vara 21.”
    Sagt av självgod DJ, 23 år.
  6. ”Min flickvän är så tråkig i sängen. Kan jag inte få komma hem till dig?”
    Sagt av idiot.
  7. ”Nu får du sluta gå runt här och hetsa upp mig genom att se ut som Britney Spears.”
    Sagt av främling på korridorsfest. Obs att jag liknar Britney Spears lika mycket som Michelle Obama påminner om Hillary Clinton.
  8. ”Ge mig lite tid så ska jag nog göra dig riktigt cool.”
    Sagt av garanterat ocool kille i början av millenniet.
  9. ”Ta ur flätorna så blir du riktigt sexig.”
    Sagt av högstadiekillar på skolvägen. Jag var 9 år.
  10. ”Visa fettan så får du popcorn!”
    Sagt till Dilba när hon uppträdde på Hultsfredsfestivalen 1996.

Ett svar to “Dag 4: 10 konstigaste raggningsreplikerna jag hört”

  1. Clara 25 oktober, 2012 den 12:01 #

    Alltså detta är det bästa jag läst på internet! Och inte kan jag länka. Hahaha så fruktansvärt bra.

Kommentera

