Dag 7: Fuck ordning.

4 Nov

Nu bestämmer jag att jag får plocka bäst jag vill bland rubrikerna, så här kommer: 10 favoritsånger just nu. (Eller typ nästan jämnt, jag är ju inte så uppdaterad.)

Jenny Wilson”Like a Fading Rainbow”‘

Kendrick Lamar ”Money Trees”

Britney Spears ”Unusual You”

Jorge Ben& Tohinho ”Carolina, Carol Bela”

Prince ”Sign ‘O’ the Times”

Tiga ”Hot in Here”

El Perro del Mar ”Walk on By”

Aaliyah ”Try Again”

Darin ”Stockholm”

Moloko ”The Time is Now”

2 svar to “Dag 7: Fuck ordning.”

  1. Hanna 5 november, 2012 den 01:37 #

    Nu ville jag ha en vin- och musikkväll med dig. Du vet, man ska gå ut, men bara den här låten också *häller upp det sista ur flaskan*.

Kommentera

