Kom me meeejjj

4 Nov

Helgens svenska treordsmening: ”Kom me meeejjj!”

Hon är så cool min lilla. Övar sig på på- och avklädning, tröstar mig med bekymrad uppsyn när jag har feber, varvar besvikna utbrott med de gosigaste kramarna. Min sol mitt i gråaste november.

5 svar to “Kom me meeejjj”

  1. Samtal med Gud 5 november, 2012 den 10:14 #

    Sötnos!

    • Esmes mamma 5 november, 2012 den 12:15 #

      Jamen ja. Jag tycker ju att hon är urgullig.

  2. Lina 5 november, 2012 den 11:04 #

    Gullan🙂 Öva öva öva, det är verkligen grejen, och det ger ju verkligen resultat, så coola de är.

    Så sorgligt med din morfar, har läst allt från mobilen och inte kommenterat, men jag beklagar verkligen. Kram!

    • Esmes mamma 5 november, 2012 den 12:15 #

      Ja tänk om man själv hade samma tålamod att öva öva öva sig på sånt man inte kan?

      Tack för omtanken! Kram.

  3. E 5 november, 2012 den 22:37 #

    Så mysigt!!!

Kommentera

