Löften

6 Jan

Det där med nyårslöften har aldrig varit min grej. Så inte den här gången heller. Men jag tänker vara sann mot mig själv: det kan nog gott och väl behövas ett år till det projektet.  Jag vill gärna fortsätta skriva här, men det kommer att dröja innan jag gör det riktigt helhjärtat igen. Man kan kanske säga att pausfågeln tjänar sitt syfte ett tag till.

Puss och kram till er som ändå läser.

diamanthjarta_fotoskulptur-p153536079461400107bfdjz_325

3 svar to “Löften”

  1. Samtal med Gud 7 januari, 2013 den 08:04 #

    Så länge ett löfte är av sann natur, sann mot det som verkligen betyder något, så är det av godo. Men om det är för att behaga yttre omständigheter som att att gå ner i vikt, gå upp tidigare på morgonen, kunna använda jeans i strl 27 så kan man skrota dem på en gång:-) Kram och ta hand om dig, K

    • Esmes mamma 7 januari, 2013 den 23:06 #

      Ja alltså jeansstorleken har nog aldrig gjort någon lyckligare, inte på sikt i alla fall. Det är jag ganska säker på. Kram.

  2. Annika 12 januari, 2013 den 17:23 #

    Man ska skriva för att man vill, inte för att man måste. Ser fram emot din återkomst.

Kommentera

