Färdig.

26 Okt

Jag tror faktiskt att jag är färdig med att blogga. Åtminstone för nu, i det här formatet.

Det känns skönt!

Jag avslutar med en dagsfärsk bild på den stora lilla som liksom var den röda tråden i den här bloggen. Och som för alltid kommer att vara det i mitt liv. Hon och lillebror, mina älskade mirakel.

Tack för att ni läst. Kram.

IMG_3276.JPG

6 svar to “Färdig.”

  1. Hanna 26 oktober, 2014 den 22:51 #

    Tack för alla kloka ord. Vi ses i ”verkligheten”.

  2. Clara 26 oktober, 2014 den 23:24 #

    Instämmer med Hanna❤

  3. Em 28 oktober, 2014 den 21:30 #

    Kommer sakna dina kloka ord🙂 Må så gott!

  4. Martin 30 oktober, 2014 den 11:06 #

    Kommer sakna dig här. Allt klokt du formulerat, med stil. Återkom gärna!

  5. Lina 6 november, 2014 den 13:42 #

    Åh, vad jag kommer att sakna dig. Tack för att du funnits här som mamma- och människoförebild! Kram, och ta hand om dig!

  6. H 6 november, 2014 den 14:16 #

    Tur för mig att jag har kloka roliga du i mejlen i stället!

Kommentera

