Tre månader senare.

11 Jul

Levi har fyllt ett år nu. 

Ganska oförutsett firades detta med stora delar av min familj i Finland. Levis nyopererade mormor och numera 80-åriga (!) morfar. Hans moster och morbror med respektive. Två kusiner och en hund. Jag bjöd på gräddtårta med rabarber och jordgubbar, Levis pappa på kaninformade ballonger och pussar. Esme hade valt ut en bebismjuk kanin till sin lillebror.

Det var härligt. Min älskade son, som gör mig komplett. 

 

2 svar to “Tre månader senare.”

  1. Hanna 9 juni, 2016 den 11:14 #

    Hej! Ingen aning om du kommer att läsa det här men känner ändå att jag måste lämna någon sorts avtryck. Hittade din blogg när jag googlade på namn Esme och på några dagar har jag läst vartenda inlägg. Det känns som att jag lever ditt liv fast 5 år senare med min lilla dotter som nu är 8 månader. Så mycket igenkänning. Jag är 29 år, bor i centrala Stockholm i en liten lägenhet. Och jag är också en gammal bachelor tittare av rang! Hur som, jag ville bara tacka för en så välskriven blogg. Förstår att du har mycket i livet men jag är såklart väldigt nyfiken på vart livet tar dig! Kram och tack!

    • E 9 juni, 2016 den 12:28 #

      Hej Hanna,
      Vilken liten present till kommentar jag fick av dig nu! Tack!

      Livet i korthet: Levi fyller två år om ett par veckor, Esme börjar skolan i höst. Jag började ett nytt jobb i höstas som är roligt men krävande. Jag gör inte så väldigt mycket mer än att försöka kombinera jobb och familj. Ibland träffar jag vänner. TV-tittandet är gravt lidande. Överlag är jag nog en tråkigare person än för ett par år sedan. Men det hander också väldigt mycket roligt.

      Jag saknar att blogga, kanske att jag har möjlighet att ta upp det i någon form igen.

      Tack igen för att du tog dig tid att skriva, det gjorde mig riktigt glad.

Kommentera

